Post by inafgesmiver on Mar 5, 2022 16:06:44 GMT -4
------------------------------------------
▶▶▶▶ AXES.io ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ AXES.io IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod fler primogems ▞▞▞
▞▞▞ AXES.io 2022 version ▞▞▞
Den senaste stora uppdateringen av detta spel gjorde det värdelöst, nu är det en Pay2Win, med två STORA buggar: 1- vapenbildbugg: till exempel, även om du inte är på spikes, får du fortfarande skadestånd eftersom spelet anser att karaktären rör vid bilden av spikarna, och inget 3D-perspektiv. Denna bugg kom med uppdateringen, och nu berör stora vapen mycket mer än tidigare 2 - zombies: många gånger karaktärer som låg på golvet, oåtkomliga för de andra spelarna, denna bugg gör dem gudalika
Fantastiskt spel 👌 Jag har alla skinn och alla vapen (förutom julpaketet skinn och vapen). Jag älskar att det inte finns så mycket annonser för när jag laddar ner ett spel och biten har för många annonser, tar jag bort det. nästa dag älskar det. Om jag måste vara kritisk så är det enda jag har problem med att eftersom jag har alla skinn och vapen så får jag inte julpaketet och på mina dagliga belöningar på skinn och vapen vet jag att jag inte kommer att göra någonting och det finns ingen spänning. Gilla det
Jag vet inte varför utvecklarna inte lyssnar på de som faktiskt spelar spelet. Eftersom du skapade fler kartor, men nu har den sista kartan en fruktansvärd fördröjningstid, och det slumpmässiga priset är bara ett av tre val, vilket är högre hälsa, högre skada eller snabbare fothastighet. Inget annat! Varför inte bara ta tillbaka dödsmatchen... Och fixa eftersläpningen!
Förlorade i stort sett allt vad vapen har att göra. Jag hade jobbat hårt för att låsa upp de bästa vapnen vid tiden innan uppdateringarna (har inte spelat på ett tag) men blev superbesviken över att hitta alla borta, jag skulle säga att uppdateringen var i god smak om jag fortfarande hade vad jag lagt ner timmar på att tjäna. Och ingen mängd bröstnycklar kommer att fixa det. Spelet behöver också rengöras så många överlägg att du inte kan säga vad som händer halva tiden nu
Jag gillade den gamla versionen mycket bättre , alla skulle börja med 1 vapen , nu har jag ett vapen andra har extra projektil och idk gift på det , helt orättvist , jag vet att det är AI men det faktum att de är långt före oss gör det orättvist , jag måste hitta ett sätt att nedgradera till den äldre versionen annars kommer det här spelet att raderas :/
Det VAR kul, tills det oändliga gratisläget för alla togs bort. Jag betalade också för att inte ha några annonser, men de kom tillbaka ändå. Och för att göra saken värre bryr sig utvecklaren uppenbarligen inte om vår feedback, eftersom de bara reagerar med copypaste-svar, främst om annonser och botar som fyller upp spelet nu. De klistrar till och med in några svar som inte har något med kommentaren att göra. Slutsats: enorm besvikelse
Edit: Jag gillar verkligen det här spelet, men nu kan jag inte spela det här spelet av någon anledning eftersom det hela tiden kraschar och inte släpper in mig, jag försökte ladda ner spelet igen, men det fungerar fortfarande inte, plz hjälp
Spelet i sig är så bra, men det finns inget alternativ att ändra svårighetsgraden. När du har klarat nivån måste du döda fienden som är omöjliga att döda själv. Rekommenderas inte spel.
Fruktansvärd. Kan inte ens återuppstå utan att dö omedelbart. Och mängden reklam. Det tog mig evigheter bara att komma förbi den andra kartan...Och det blir bara värre. Du kastas in i en arena fylld med A.I som har en mycket större fördel. Inte bra
HERREGUD! Jag spelade spelet innan uppdateringen var så här. Först hade jag sån tur att komma till den sista delen men när uppdateringen släpptes var jag verkligen glad för jag tillbringade många gånger med att spela det här spelet, hade kul och fick till slut nivå 15. när jag kom tillbaka trodde jag att det skulle bli mer lätt men det var katastrof min nivå är 15 men min HP är fortfarande 95 även när jag får bonuslåda för föremål kan jag inte besegra mina fiender med 1k+ hälsopoäng. Mina tidigare spel var bortkastade för den nya uppdateringen.
Jag gillar spelet men alltid när jag är i en match säger det alltid att det här spelet tyvärr hade slutat och det får mig att lämna spelet. Det är inte det enda problemet när jag förlorar en match när jag klickar på hemknappen, det får mig att titta på en annons bara för att gå till hemknappen!!!! Jag ger den 2 stjärnor.....
Anständigt spel. För alla som är intresserade av att ladda ner detta. Det finns många annonser. Spelet är också nästan omöjligt i Silver League. Ibland kommer du att dö till att dö av liten joystickstorlek och inte kunna ändra den. Bra spel. Behöver mycket arbete
Beast-spel någonsin
Bäst
Mycket roligt spel, lätt att förstå. En del av det roliga med dessa spel är att se hur långt du kan gå. Jag kan inte ge mer än 3/5 på grund av annonserna, och det är att vara generös. 8/10 spel är över på 2 sekunder och då måste du se en annons. Jag förstår att de hjälper till att göra spelet gratis att spela men det är för ofta. Det står också offline eller online men jag är ganska säker på att "online" inte är online.
Det här spelet kommer att göra dig arg. Det är extremt svårt. Alla kommer att rikta in sig på dig 90% av tiden och inte den andra sidan bredvid. Folk kommer att spawna bredvid dig och döda dig. Ett sätt att göra det här spelet bättre är att göra en nedräkning där du skapar ai och har en karta med röda prickar som visar var alla fiender finns. Dessa förbättringar kommer att göra det här spelet roligt och roligt. Just nu rekommenderar jag pil io. Det är mycket njutbart och du kommer inte att skapas med alla powerup-boostar.
Inte det bästa spelet för mig som en tärning inom de närmaste sekunderna av spelet, inte för att jag är dålig, men för att du spawnar mitt i ett spel och spelarna är jag tror bots så du laddar inte ner spelet...... . :/
Det här är 😎 coolt jag dödade 7 personer totalt du får pengar 💰 snabbt i Battle Royal det är verkligen 😎 coolt när du vinner får du 1000 snabbt Du kan spela offline eller online Coppola fortfarande ganska svårt men du behöver inte bry dig om köp några fler vapenskinn och spela det är superenkelt ha kul försök att inte bli dödad och ibland kan det dubbla vapnen och du är maktspelet var som helst när som helst offline eller online det är gratis
Jag gillade det för att sättet jag kunde kasta yxorna på det såg ut som det verkliga livet, men det var det inte så jag behöll spelet för att det var häftigt🐺🐺 och att sättet jag kunde kasta dem i luften och sedan kunde utsätta vem som helst i fara om du kastade dem i verkligheten på varandra. När jag visste att jag sa det här men jag älskar det här spelet
Det är ett riktigt bra spel men det är RIGGAT efter nivå 15 har du en bot som flyger runt som uppenbarligen inte är en person online och bokstavligen jagar dig runt på kartan på en högre nivå. Och boten flyger genom väggarna och du KAN bokstavligen INTE DÖDA DEN
Hemsk matchmaking med bots som börjar med en galen mängd förmåner och dödar dig i en enda träff. Löjliga mängder annonser. Respawning är praktiskt taget värdelöst eftersom du bara kommer att spawna mellan ett gäng motståndare. Spelet börjar roligt men blir väldigt repetitivt med samma kartor. Battle Royales är coola men jag känner att de bara är överanvända nu och det är en enkel väg ut för spelutvecklare. Det enda bra jag kan säga om det här spelet är att det kan spelas offline och designen är bra.
Jag gillar det här spelet men jag är så proffsig mitt ID Spelar yt jag bara spelar och sedan mitt spel är att ha en annons annonsen rör sig inte Jag menar att annonsen upprepar annonsen går inte så jag kommer att stänga av spelet och öppna mitt spel igen när jag öppnar igen kollar jag. Har ingenting Men jag ser att mina alla karaktärer är borta. Jag ser mitt id, mitt id är inte det. Tillbaka, gör något för mitt ID 😭😭😭
Kul spel, men är bara adware-virus. För många oönskade annonser. Titta på annonser för belöningar är OK, annars gå vilse. De har till och med cash shop, så spelet är p2w lol. Edit: Du är bara girig, du har redan kontantbutik och tittar på annonser för belöningar, du behöver inga aggressiva annonser.
Jag vill bara säga att den gamla versionen av det här spelet (den oändliga striden) är trevlig. Ta tillbaka den i nästa uppdatering som ett spelläge.
Ärligt talat har det här spelet riktigt bra potential. Men det finns massor av saker du kan göra bättre och om jag ska vara ärlig om du inte fixar de här sakerna kommer spelet inte att utvecklas och ingen kommer att gilla det, vems idé var det att sätta folk i en match där de har typ 400 hälsa och alla annars har typ 1k??? Inte bara det, men när du väl har slagit spelet kan du inte göra någonting, så när du väl har slagit det, bom direkt ur mitt minne. Om du verkligen bryr dig om det här spelet, fixa det. 1 stjärna för tillfället.
Fördröjer både online och offline. Behöver fixas. Också när du slår mellan lvl 56-60 din hälsa sjunker till de negativa (som skickats i ett e-postmeddelande till dig till) Kinda bs du är så högt upp n du får ett skott och din död på grund av det. Behöver också högre vapen n sådana som faktiskt gör mer skada än commons. Legendarisk borde inte vara detsamma som commons. Gör det där vi kan prestige också. Jag är på LVL 31 tecken och kan inte låsa upp längre
Den här appen är ok. Det är allt jag ger den. Det är ett offlinespel/onlinespel (eller så säger de). Om du i onlineläget stänger av WiFi (jag har ingen data) och du klickar på play-knappen med ONLINE-valet kommer du fortfarande att starta ett spel. Denna teori visar att detta är ett enda offlinespel och inte kan spelas med andra människor. Förutom poängen med att bara vara offline tror jag att detta är ett solidt spel och att vapnen som du kan köpa i butiken måste vara mer balanserade. Spelet dödar dock tiden.
Jag älskade det här spelet. Jag spelade det mycket, hade ett gäng människor och vapen upplåsta. Betoning på hade. Lämnade spelet installerat men spelade det inte på ett tag, kom tillbaka till det och alla mina framsteg gick förlorade. Tack för nya uppdateringar 😑🙄
AXES.io Hərəkət uwej
Det är ok, men det finns få buggar. När mitt liv är cirka 30 000 och när jag väljer att öka mitt liv blir det cirka -50 000, och även varför flyger några av mina fiender, jag kan inte döda dem. Snälla fixa det
Bra idé för spel men lägg till en rapportknapp. Vissa människor hackar. Legit varje gång jag får toppbetyg en slumpmässig spelare som inte kan dödas dyker upp går runt och går igenom en sak och gör lite skada medan jag uppgraderar mitt liv för att kunna försöka slå tillbaka han får ingen dmg och jag dör när mitt liv blir negativt utan att ens bli påkörd eller så går jag bara från fullt liv till inget liv och han slog mig inte
Ser ut som något du kan hitta på Roblox. Plus att det kommer en annons varannan gång du dör
Jag kan bara inte. Du blir spawn dödad alldeles för ofta, och jag spawnar bara med 100 hälsa, och andra människor har 500, eller 1000, med alla dessa förmågor, och jag har inte en chans. Det här spelet lönar sig i princip att vinna. Installera inte.
Det finns ett problem i spelet att om du var den person som kan kasta till yxor men summa folk kan kasta dit yxor, vänligen fixa detta problem
Det är ett roligt spel, bra för tidskrävande... Det går snabbt in i ett spel och är väldigt intressant men jag har ett stort problem, det finns spelare i spelet som är platt på marken och omöjliga att träffa dem oavsett vad det är dessa spelare som förstöra gme eftersom de är konstant krångel
Det här är mitt andra favoritspel av 12 spel, men snart fick jag reda på att de flesta spelarna i online-mod inte är spelare. Om spelarna inte var AI skulle det här spelet vara helt utmanande och roligt. så det är därför jag Jag ger den bara 3 stjärnor.FYI, profilbilden är faktiskt min far
När jag först spelade det tog det aldrig slut och jag är glad att det finns nivåer nu men när du är klar med allt som kan blir det en oändlig kunglig strid igen
Det här spelet är roligt, det är ett bra sätt att spendera din dag på, det är inte för svårt och inte för lätt. Uppdatera spelet ständigt så att du aldrig får slut på innehåll. Detta är överlägset ett av de bästa spelen jag har spelat.
"Det här är det allra bästa i världen för i det här kommer vi att slåss och välja farliga kort köpa hjälten ändra hjälten uppgradera våra yxor det var många saker som kommer att förändra dessa liga av brons, silver, guld men det var en sak som saknades vi kommer inte att spela vänskapsmatch i det här spelet och när vi dödar några spelare kommer vi inte att ta deras grej som - yxor annars är detta ett riktigt duplicerat spel av fri eld "👌👌
Detta är ett UNDERBART spel!!! Det är riktigt kul! Utvecklarna borde dock lägga till musik för att göra spelet...Ännu mer spännande!!! Hur som helst, skulle rekommendera dig att spela det!
Pokémon UNITE Laga rquw
Wow från 2d nu på 3d-modell och karta, jag brukade spela det här spelet eftersom det var 2d och jag gillar det hur mycket mer spännande det är i 3d.
Det är bra och allt, men efter ett tag, om du vet vad du gör och får de rätta uppgraderingarna, kan du bara stå i ett hörn och hålla in avfyrningsknappen och bli dödad utan att titta. Jag hade ungefär 90 hälsa vid ett tillfälle och lät mig själv dö efter ett tag så att jag kunde få mina belöningar, och jag gick från nivå 12 till 30 i den där rundan och fick över 100 000 mynt. Det finns definitivt några uppgraderingar som behöver nördas.
Jag vill fråga om det kan ha ett Google Play-inloggningsalternativ för att spara framsteg och bör ha en vänlista och kan spela anpassade eller andra laglägen. Dess mekanik är AWESOME för mig och om det kan vara en organiserad multiplayer. Jag kommer att ge det 5 stjärnor Edit: JAG BER DIG ATT GÖRA EN GOOGLE PLAY-SPELANSLUTNING eftersom jag har mycket framsteg nu, så snälla